در مراسم اختتامیه این دوره که با حضورآقای دکتر غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، آقای دکتر نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، آقای صالحی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ، آقای دکتر بیگدلی عضوهیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد، آقای دکتر غنایی چمن آباد، رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویان و مراکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور روز پنج شنبه 27 بهمن ماه 1401 در سالن شورای مرکز مشاوره دانشگاه برگزار شد.

در آغاز مراسم آقای دکتر غنائی چمن آباد، به فرآیند برگزاری کارگاه و اهمیت برگزاری این دوره اشاره کردند. آقای دکتر غفاری ، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مرکز مشاوره برای برگزاری این دوره، به اهمیت موضوع  آشنایی با رفتارهای پرخطر در جامعه دانشجویان امروز اشاره کردند و حرکت در جهت کاهش آمار رفتارهای پرخطر، بخصوص مصرف مواد مخدر را  از جمله مهم ترین اهداف مدیران دانشگاه معرفی کردند. در ادامه آقای دکتر نعیمی، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این دوره، به نقش کلیدی مراکز مشاوره دانشجویی در کاهش آسیب ناشی از رفتارهای پرخطر اشاره نمودند و در راستای اهمیت این موضوع خبر از برگزاری کارگاه هایی با محوریت موضوع پیشگیری در آینده نزدیک خبر داددند.

در پایان آقای صالحی، ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه فردوسی و تقدیر و تشکر از مجریان این طرح به اهمیت ادامه همکاری با مراکز مشاوره دانشجویی در جهت کاهش آسیب اعتیاد به مواد مخدر اشاره کردند.

 

C52A3FE8 7A62 4479 873A DCDBEBF3DF7A39E91A24 6E83 4EC1 8C59 140E4A56DA5C5EA45B78 CCB9 4AD3 AC49 7D78A3AADD59