news4001085

مراسم تودیع دکتر غفاری رئیس پیشین و معارفه دکتر غنائی رئیس جدید مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، مدیران این حوزه و کارکنان مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان دانشگاه روز ‌شنبه 9 مرداد ماه 1400 در سالن شورای این مرکز برگزار شد.

دکتر طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان و ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزنده آقای دکتر غفاری با معرفی دکتر غنایی رئیس جدید مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان به حاضران برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

دکتر غفاری رئیس پیشین این مرکز نیز ضمن تشکر از دکتر طاهری و همکاران مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشجویان دانشگاه در زمان ریاست ایشان و تبریک به ریاست جدید این مرکز و آرزوی توفیق برای ایشان، در مورد برخی از اقدامات مهم انجام‌شده در مدت تصدی مسئولیت خود گزارش مختصری ارائه نمود.

همچنین دکتر غنایی با قدردانی از تلاش‌های دکتر غفاری توضیح مختصری در مورد برنامه‌های آینده خود اعلام نمود.

لازم به ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه و مدیران حوزه از زحمات و تلاش‌های دکتر غفاری تقدیر به عمل آمد.