taheri

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد، دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود.

امروزه یکی از مسایل مهم در زندگی بشر ، سلامت روان و شیوه های دستیابی به آن است. به طوریکه سلامت جسم و روان و عواملی چون شایستگی و رفتارهای نوع آورانه می تواند تضمین کننده موفقیت هر فرد و سازمانی باشد. سلامت روانی به عنوان یک دانش و هنر می تواند به افراد جامعه کمک کند تا ضمن دارا بودن حداکثر سازش با افراد و افزایش کارآمدی مشکلات خود را با راه حل های مطلوب تری حل کنند.

از این رو در این روزها که شیوع ویروس کرونا در جهان مشکلات زیادی را برای مردم در ابعاد مختلف ایجاد کرده و حفظ سلامت روان برای همه یک ضرورت است و نقش روانشناسان و مشاوران در بهزیستی روانی افراد جامعه انکار ناپذیر است . در پایان ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور به تمام اساتید و دانشجویان روانشناسی و مشاوره، لازم می دانم از زحمات و تلاش های ارزنده همکاران محترم مرکز مشاوره و توانمندسازی، دانشجویان گرامی کانون همیاران سلامت روان و انجمن های علمی دانشجویی روانشناسی و مشاوره دانشگاه تشکر و قدردانی نمایم.از خداوند منان توفیقات روز افزون و تندرستی برایتان آرزومندم.

                                                                                                                             دکتر حمیدرضا طاهری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد