مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد برای دوازدهمین سال پیاپی به عنوان مرکز مشاوره برتر دانشجویی کشور در سال 1398 انتخاب شد و با اهدا لوح تقدیر از سوی آقای دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزرات عتف و خانم دکتر منصوره السادات صادقی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان مورد تقدیر قرار گرفت.

متن تقدیر نامه بدین شرح است:

کوشش در جهت اعتلای شاخص های سلامت روانی اجتماعی و ارائه خدمت روانشناختی به جمعیت دانشجویی در زمره فعالیت های ارزشمند، تعالی بخش و توسعه دهنده جامعه است. فعالیت هایی که بی تردید نقش سازنده ای در مسیر رشد و توسعه دارد و زمینه را برای افزایش کیفیت سبک زندگی سالم دانشجویی و شاخص های توسعه انسانی فراهم می کند. ضمن ارج نهادن به تلاش های ریاست و همکاران آن مرکز در چنین روند توسعه نگری، به پاس این مسئولیت پذیری بدینوسیله آن مرکز به عنوان مرکز مشاوره دانشجویی برتر کشور در سال 1398 برگزیده می شود.

امید است با یاری خداوند منان توفیق خدمت هرچه بیشتر در جهت ارتقای سلامت روانی اجتماعی دانشجویان این مرز و بوم را داشته باشیدو به صورت پیوسته و متعدانه در مسیر خدمت رسانی به جمعیت دانشجویی کشور عزیزنمان کوشا باشید.

IMG 20200725 084752 107

IMG 20200725 084759 582